به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان دشمن با استفاده از فضای مجازی و سلاح اصلی خود که اینترنت و فضای مجازی است زن و کانون خانواده را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۴۳
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح شنبه در حاشیه افتتاح ۵۵۰ پایگاه بسیج مقاومت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و سلاح اصلی خود که اینترنت و فضای مجازی است زن و کانون خانواده را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید نیاز‌های امروز خانواده را شناسایی و به اصلاح سبک زندگی کمک کند، افزود: اگر سبک زندگی اصلاح نشود آسیب‌های زیادی خواهیم دید.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی ایران را نقطه شروع انقلاب جهانی به رهبری امام زمان (عج) دانست و گفت: همه ما نسبت به انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن وظیفه داریم و سپاه نیز در این بین خود را مخاطب ولایت فقیه و تابع محض آن می‌داند.

وی در ادامه با اشاره به نقش پایگاه‌های بسیج در حفظ انقلاب و کمک به پویایی آن، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت مردم در پایگاه‌های بسیج و کمک به دولت بسیاری از موانع و مشکلات مرتفع می‌شود، زیرا با مردم کار‌های بزرگی را می‌توان انجام داد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه با افتتاح ۵۲۰ پایگاه بسیج خواهران در استان تعداد پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر برابر شد، اضافه کرد: از این ظرفیت و توان باید برای رفع نیاز‌های مردم بهره گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه نمی‌تواند در هیچ موضوعی بی تفاوت باشد و وظیفه دارد به دولت در بخش‌های مختلف کمک کند، تصریح کرد: باید با ایجاد یک روحیه انقلابی و جهادی و بسیجی سرزمین در تراز انقلاب درست کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات