خبرهای داغ:
فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان:
فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ما نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم؛ فرهنگ جهاد و ایثار، فرهنگی است که باعث شد دشمنان ما با آن شکست بخورند و ما بدون اتکا به هیچ کشوری توانستیم صدام را شکست دهیم.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۸۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
سردار حسن شاهوارپور در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که امروز (سوم مهر) در صبحگاه سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: امروز از پیشکسوتان و جانبازان تجلیلی انجام شد. ما مدیون آن‌ها هستیم لذا تعدادی از آن‌ها امروز دعوت شده‌اند و از ایثارگری‌ها و مجاهدت آن‌ها تجلیل شد.

به گزارش بسیج ، وی افزود: ما نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم؛ فرهنگ جهاد و ایثار، فرهنگی است که باعث شد دشمنان ما با آن شکست بخورند و ما بدون اتکا به هیچ کشوری توانستیم صدام را شکست دهیم. این از برکت حضور شهیدان، رزمندگان و پیشکسوتان بود.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه جوانان ما و همه مردم بدانند که جامعه امروز ما مدیون عزیزانی است که در آن دوران جوانی خود را برای این مملکت و نظام فدا کردند، گفت: باید راه آن‌ها را ادامه بدهیم، مسیر این عزیزان تبعیت از ولایت بود. آن‌ها با همه توان از امام و ولایت تبعیت کردند و باعث شد که بر دشمن پیروز شویم.

شاهوارپور در پایان با بیان اینکه امروز تبعیت از ولایت یکی از نیازمندی‌ها و موضوعات مهمی است که باید از رزمندگان، پیشکسوتان، جانبازان و شهدا درس بیاموزیم، خاطرنشان‌کرد: باید یاد بگیریم که اگر بنا است دشمن و تحریم را شکست دهیم و بتوانیم سرپای خود باشیم، راه آن تأسی از پیشکسوتان و رزمندگان است.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها