خبرهای داغ:
سرهنگ سرباز گفت: از برگزیدگان قزوینی چهاردهمین دوره بین المللی لیگ علمی پایا که موفق به کسب دو مدال برنز و دو مدال نقره شده بودند، تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۹۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محمد سرباز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران چهاردهمین دوره بین المللی لیگ علمی پایا که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: توفیقاتی که در سال گذشته طی برگزاری سیزدهمین دوره لیگ علمی پایا حاصل شد، ۲۷۰ تیم پنج نفره در این مسابقات شرکت کرده و ۴تیم به مرحله نهایی راه یافته و موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌اموزی استان قزوین اذعان کرد: با شروع چهاردهمین دوره لیگ علمی پایا ۲۱۸ تیم در رشته‌های مختلف شرکت کرده و از این تعداد ۸ تیم به مرحله نیمه نهایی و ۴ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه ما امنیت، رشد علمی و پیشرفت‌های خود را مدیون رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان وطن و مدافعان حرم هستیم گفت: محور مقاومت امروز فضایی را برای ما مهیا کرده که بتوانیم در کنار شما پیشرفت‌های علمی را جشن گرفته و آماده پیشرفت‌های بزرگ باشیم.

این مسئول ابراز کرد: از تمام شما دانش‌اموزان که امروز با حضور در عرصه علم و دانش حاضر شدید تا پرچم پیشرفت کشور را بار دیگر به اهتزار دراورید سپاسگزاریم و برای شما از خداوند موفقیت‌های بیشتر خواستاریم.

وی در پایان گفت: امروز شما عزیزان موفق به کسب دو مدال برنز و دو مدال نقره شدید که ما امیدواریم بتوانیم در اینده شاهد پیشرفت‌های عظیم شما باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها