فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه بیش از ۲۴۰۰ بسته معیشتی جمع آوری شده که بین محرومان و مستضعفان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۲۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین ظهر امروز در رزمایش کمک های مومنانه این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای کرونا تاکنون همه پایگاهای بسیج، حوزه های مقاومت و ائمه جمعه و جماعات درکنار مردم بوده و هستند و هفته و رزی نیست که بسته معیشتی یا کمک مومنانه ای صورت نگیرد.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره درکنار مستضعفان بوده و هست و خواهد بود و این را همه و حتی خود معاندین نظام نیز می دانند.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه به همت حوزه های مقاومت، پایگاه های بسیج خواهران و برادران، مساجد و خیریه های شهرستان بیش از ۲۴۰۰ بسته معیشتی جمع آوری شده که بین محرومان و مستضعفان توزیع خواهد شد.

تاجیک بیان کرد: همچنین باتوجه به بازگشایی مدارس هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در نظر گرفته شده که توزیع خواهد شد،۷۲ عدد تبلت توسط خیریه پدر مهربان بقیع تهیه شده است که در بین آن دسته از دانش آموزانی که نیاز دارند توزیع می شود و ۲۱ راس گوسفند قرار است ذبح و توزیع شود.

وی افزود: خدا را شاکریم که به همن خیرین و همه پایگاه های بسیج و سایر عزیزان این کمک ها تداوم دارد و این رزمایش ها فقط گوشه ای از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان را می توان به تصویر کشید والا بصورت خاموش هرماه همین تعداد بسته ها بصورت ماهانه و یا هر دوماه یکبار بسته های معیشتی در بین محرومان توزیع می شود.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: دو سری جهیزیه کامل هم توسط حوزه ۱۳ سپاه شهرستان تهیه شده که امروز به آن عزیزان اهدا خواهد شد.

فزمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: امید است که در این راهی که در پیش گرفته ایم ثابت قدم باشیم و در کنار محرومان و مستضعفان باشیم و روزی فرا برسد که دیگر کسی نیاز به این بسته ها نداشته باشند.

ارسال نظرات