مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ سیدالشهدا مطرح کرد؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) گفت: هشت سال دفاع مقدس الگوی جاودانه ملت عزیز و مقاوم ایران برای عبور از توطئه‌چینی‌های نظام استکبار است.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۴۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام یدالله معصوم‌خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و تا ۶ مهر ادامه دارد؛ مردم ایران در اقصی‌نقاط کشور در این هفته یاد و خاطره ایام جنگ تحمیلی را گرامی می‌دارند. هشت سال دفاع مقدس الگوی جاودانه ملت عزیز و مقاوم ایران برای عبور از توطئه‌چینی‌های نظام استکبار است.

«دفاع مقدس» الگویی برای عبور از توطئه‌چینی‌های استکبار

وی مطرح کرد: جنگ تحمیلی نظام سلطه علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی نبردی بود که برای خاموشی انقلاب، نابودی استقلال و عزت ملی، تجزیه و تضعیف کشور توسط رژیم صدام و ائتلاف شیطانی ابرقدرت‌های شرق و غرب و اقمار وابسته به آنان برنامه‌ریزی و عملیاتی شده بود که با الطاف الهی به سد محکم پایداری و مقاومت مردم و رزمندگان عاشورایی این سرزمین برخورد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) ادامه داد: نه‌تنها دشمنان قسم‌خورده نتوانستند به اهداف پلید و شوم خود برسند، بلکه این تهدید بزرگ به فرصتی تاریخی برای تولید اقتدار، خودباوری ملی و قدرت منحصربه‌فرد بازدارندگی جمهوری اسلامی تبدیل شد که مرهون مقاومت و درس‌آموزی از هشت سال دفاع مقدس است. دفاع و مقاومت عاشورایی ملت ایران الگوی امروز جوامع و ملل حق‌طلب و سلطه‌ستیز دنیا شده که در اقصی‌نقاط دنیا از جمله سوریه، لبنان یمن، فلسطین، نیجریه و... قابل مشاهده است.

وی گفت: الگوی هشت سال دفاع مقدس ملت ایران مبتنی بر فرهنگ عاشورا و اصول و ارزش‌های ناب محمدی (ص) در رزمندگان مؤمن، انقلابی، شجاع و شهادت‌طلب در برابر دشمن بوده و اکنون در صحنه مقابله ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه منطقه و جهان با توطئه‌ها و جنگ‌های نیابتی قدرت‌های استکباری و ارتجاع منطقه تجلی عینی یافته و جلوه‌های نوینی از قدرت و تأثیر خود را آشکار کرده، حیرت جهانیان را برانگیخته و گفتمان انقلاب اسلامی را جهانی ساخته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد: به یاری خداوند متعال بهره‌مندی از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی، سکوی پرش و جهش به سمت آینده پرفروغ و درخشان ایران اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها