خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید نوری کبودراهنگ:

دفاع مقدس حماسه‌ای ماندگار در قلب تاریخ است

کبودراهنگ-فرمانده حوزه شهید نوری کبودراهنگ گفت: دفاع مقدس حماسه‌ای ماندگار در قلب تاریخ است و منحصر به زمان و عصر خاصی نیست تا وقتی دشمنان در صدد ضربه به ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند دفاع ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۷۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

دفاع مقدس حماسه‌ای ماندگار در قلب تاریخ استمهدی شیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح حوزه‌های استحفاظی  شهید نوری و حضرت مریم (س) کبودراهنگ برگزار شد.

وی گفت: دفاع مقدس حماسه‌ای ماندگار در قلب تاریخ است و منحصر به زمان و عصر خاصی نیست تا وقتی دشمنان در صدد ضربه به ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند دفاع همچنان ادامه دارد و ما هر لحظه باید پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده حوزه شهید نوری کبودراهنگ افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس سلسله نشست‌های بصیرتی با موضوع دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های حوزه استحفاظی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت این ایام غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس در سراسر شهرستان با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا بود.

شیری عنوان کرد: همچنین به پاس رشادت ها و دلاورمردی‌های خانواده شهدا در زمان هشت سال دفاع مقدس و عصر حاضر از خانواده‌های معظم شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس بازدید و سرکشی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار