خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهید «مهدی علیدوست» در هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس، دیداری صمیمانه با خانواده شهید علیدوست صورت گرفت و پدر این شهید به بیان نکاتی از فرزندشان و شهدا پرداختند.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۸۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
دیدار با خانواده شهید «مهدی علیدوست» در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مهدی علیدوست توسط دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) ناحیه شهرستان قم، با حضور معاونت‌های نمایندگی، جمعی از شورای حوزه و خبرنگاران این مجموعه انجام شد.

حجت‌الاسلام علیدوست پدر این شهید والامقام در این دیدار اظهار داشت: شهدا دو ویژگی مهم داشتند: اول اینکه خیلی خوب وظیفه شناس بودند و آگاهی کامل نسبت به مسئولیت خود داشتند؛ مورد دوم عمل به وظیفه است که شهیدان تمام و کمال به آن عمل میکردند. این دو ویژگی توفیق هرکسی نمی‌شود.

وی در ادامه درباره اخلاق و رفتار فرزند شهید خود اضافه کرد: آقا مهدی دو ویژگی داشت که زبانزد اطرافیانش بود؛ نخست تقوای او بود که خاطراتش کاملا بیانگر این است و مورد دوم شجاعت او، انگار که اصلا هیچ ترسی بجز ترس از خدا در این شهید وجود نداشته است.

دیدار با خانواده شهید «مهدی علیدوست» در هفته دفاع مقدس
همچنین حجت الاسلام «حسین سامانلو» در این دیدار خاطراتی از رفاقت صمیمی برادر شهیدش «حاج سعید سامانلو» با شهید «مهدی علیدوست» بیان کرد.

در پایان این برنامه بمناسبت ایام اربعین حسینی به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) توسط برادر بسیجی «حسین کاظمی» پرداخته شد.
 
گفتنی است شهید مدافع حرم مهدی علیدوست آلانق از پاسداران تکاور لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) سپاه استان قم بود که در حین عملیات مستشاری در سوریه سال ۱۳۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/بهادری
ارسال نظرات