خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شهدا و ایثارگران حیات دوباره به کشور دادند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: شهدا، رزمندگان، اسرا و جانبازان ما حیات دوباره به این کشور دادند و این عزت و اقتدار را آفریدند
کد خبر: ۹۳۷۷۰۹۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین  توزیع  ۵۰۰ بسته معیشتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: وقتی هفته دفاع مقدس می‌شود بهتر است یک مرور تاریخی داشته باشیم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم، چرا که تاریخ با خودش عبرت‌ها دارد این عبرت‌ها از منظر باور‌های اعتقادی، سیاسی و اجتماعی تابلو‌های گوناگون ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار، امنیت و عزت و شرف ما در سایه دفاع مقدس به دست آمده و باید آن را گرامی بداریم، حیات ما در سایه دفاع مقدس تضمین شده است، شهدا، رزمندگان و اسرا و جانبازان ما حیات دوباره به این کشور دادند و این عزت و اقتدار را آفریدند، نباید صبر پدران و مادران شهدا را فراموش کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: اکنون صدام کجاست، عراق در دست کیست و چه وضعی دارد، شوروی سابق ابرقدرت حامی قوی صدام بود، تجهیزات زرهی مستمر در اختیارش قرار می‌داد، اما الان شوروی آن روز، کجاست، همان کشوری که عبور سیم خاردار را به ایران نپذیرفت، چگونه این ابرقدرت سرنگون شد.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: انشاالله سرنوشت آمریکای جهانخوار را هم می‌بینید، ابهت او روز بروز کاهش یافته و ذلیل‌تر می‌شود، امروز سخن از تجزیه ایالات متحده آمریکا است، اکنون ۲۴ درصد مردم موافق این تجزیه هستند و روزی بر سرنوشت شوروی سابق گرفتار می‌شود و انشاالله به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

 موسوی؛ مدیر امور شعب بانک سپه در آذربایجان شرقی گفت: پارسال ۴۰۰ بسته معیشتی و امسال ۵۰۰ بسته به همت کارکنان، توزیع کردیم، حدود یک ونیم میلیارد ریال لباس و پوشاک، چهل دستگاه اجاق گاز و ۵ دستگاه یخچال به زلزله زدگان میانه و سراب تقدیم شد.

کلامی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: امروز تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی توسط کارکنان بانک سپه و حدود ۳ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع می‌شود و در هفته‌های آینده اقدام به توزیع بسته‌های آموزشی به ۲۲ هزار دانشجو و دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد خواهیم پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها