با حضور میدانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان:
با حضور میدانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان بیماران منطقه عشایری سردشت و روستای فاج ویزیت و درمان شدند.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۴۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

سرهنگ ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان با اعلام این خبر گفت: به مناسیت هفته دفاع مقدس و در راستای استقبال از کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور با شعار ده هزار شهید ده هزار خدمت با حضور تیم پزشکی و همکاری مرکز بهداشت لردگان بیماران در دورافتاده ترین منطقه عشایری سردشت، روستای فاج به طور رایگان ویزیت و درمان شدند.

وی با بیان اینکه یکی از برکات حضور میدانی مسئولین در مناطق عشایری احصای مشکلات و رفع آن می باشد تصریح کرد: بلافاصله با مطرح شدن مشکل واکسیناسیون کودکان در منطقه صعب العبور و سخت گذر روستای فاج با همکاری فرماندار و شبکه بهداشت لردگان کودکانی که به دلیل نبود جاده دسترسی از واکسیناسیون جا مانده بودند واکسینه شدند.

ایزدی در بازدید از ادامه روند اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه عشایری سردشت گفت: در هفته دفاع مقدس با شعار محوری ده هزار شهید ده هزار خدمت تیم پزشکی و درمانی با حضور در مناطق عشایری با ویزیت و درمان رایگان به مردم مناطق عشایری خدمت رسانی می کنند.

وی توزیع داروی رایگان، همکاری در واکسیناسیون عشایر و اهدای بسته های معیشتی به بیماران معسر و آسیب دیده کرونا را از دیگر خدمات در این هفته بر شمرد.

ارسال نظرات