به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۵۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

راه اندازی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در خاش«محمد‌حسین دهقان» رئیس دانشکده صنعت و معدن و معدن خاش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یاد آور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون، صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آنان است که با ایثار و فداکاری خود و دفاع مقدس را به عنوان یکی از افتخارات ماندگار ملت ایران به ثبت رساندند.

وی گفت: نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس با همکاری امور فرهنگی دانشکده صنعت و معدن و مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس خاش در محل این دانشکده راه اندازی شده است. در این نمایشگاه عکس تصاویری از حماسه های رزمندگان اسلام در نبرد حق علیه باطل و دفاع از کیان ایران اسلامی به معرض نمایش گذاشته شده است.

این مسئول با اشاره به محتوای نمایشگاه کتاب دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: موضوع و محتوای کتاب ها زندگی نامه شهدا و خاطرات رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بوده که این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقمندان دایر است.

دهقان هدف از برگزاری این نمایشگاه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و یادآوری حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل جوان برشمرد و متذکر شد: برپایی ایستگاه صلواتی، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و برپایی نمایشگاه تخصصی اسناد و مدارک دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس در این دانشکده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات