خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آوج

اجرای بیش از ۲/۵ میلیارد ریال اقدامات جهادی در شهرستان آوج

جاهد گفت: بیش از ۲/۵ میلیارد ریال در امورات جهادی، اقتصادی، فرهنگی و سایر موارد در شهرستان آوج صرف شده است.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۵۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

رسول جاهد جعفرخانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آوج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: از اهداف و وظایف بدنه دانشجویی این است که مشکلات و دغدغه های مردم را پیگیری کند چرا که بسیج از دل مردم برآمده و همه درد ها و رنج ها را از ابتدای انقلاب تاکنون کاملا درک کرده است.

وی گفت: در این چند سال اخیر مردم با مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه ای و... عدیده ای مواجه بودند که بین اینها اقتصاد در سرپنجه زندگی مردم قرار دارد، اما متاسفانه می بینیم که روز به روز وضعیت اقتصادی بدتر می شود از این رو امروز مردم از این وضعیت گله دارند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آوج، با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی شهرستان آوج به صورت جدی مطالبه گری از مسئولین را انجام داده است افزود: انتظار ما از مسئولین این است که از دفتر کار خود بیرون بیایند و با شنیدن حرف های مردم تنها به یک سری اخبار کالیزه شده بسنده نکند و درست تصمیم گیری کنند، که متأسفانه هیچ یک همچین روحیه‌ای ندارند و وضعیت کشور را رو به تباهی و لیبرالیستی کشانده اند و با این وضعیت بیماری کرونا که گریبان کشور را گرفته است، مردم قشر ضعیف باید متحمل این بی تدبیری ها بشوند.

این مسئول در ادامه توضیح داد: ما به دنبال این هستیم که در حد توان و تا آنجایی که از دست مان برمی‌آید به طور مستقیم و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کرده و به حل آنها بپردازیم که تا الان ۳۰ مورد مطالبه گری با نتیجه و فعالیت های شاخص جهادی و فرهنگی در سطح شهرستان انجام داده ایم.

جاهد اضافه کرد: در این راستا چیزی بالغ بر بیش از ۲۵۰ میلیون تومان به همت خیرین، مردم، جوانان و دانشجویان توسط بسیج دانشجویی تامین و به صورت هدایت شده و در چهارچوب اولویت بندی ها هزینه شده است.
برخی از فعالیت های شاخص این عبارت است از؛ پیگیری مطالبات اداری مردمی، مطالبه استقرار پد هلیکوپتر امداد و نجات و اورژانس در شهرستان آوج، مطالبه مرمت سریع پل تخریب شده بی آب، مطالبه زیرسازی و آسفالت محور مشانه، مطالبه میدان ورودی شهر آوج، مطالبه جلوگیری از بریدن چوب های غیر مجاز در شهرستان آوج و سیل اخیر منطقه، تشکیل هیئت جوانان، نشست با ادارات رسمی دولتی و نظامی جهت پیگیری مسائل مردم، می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آوج اضافه کرد: توزیع ۴ هزار ماسک در چند مرحله در شهر و روستاهای شهرستان آوج، توزیع ۵۰ بسته معیشتی و ۵۰ بسته برنج پنج کیلویی به خانواده‌های کم برخوردار، توزیع هزار عدد قرص نان، اهدای ۱۰ عدد تبلت و گوشی به دانشجویان و دانش آموزان نیازمند، کاشت هزار اصل درخت نهال مثمر و غیرمثمر در محوطه دانشگاه ها، توزیع بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند، توزیع ۱۲۵ لیتر مواد ضد عفونی الکل اتانول ۷۰ درصد در سطح شهرستان آوج، خرید جهیزیه برای نوعروسان، خرید کولر و تعمیرات آن برای خانواده های نیازمند، ضدعفونی کردن اماکن شهری و روستایی، همکاری در برخی مراسمات ملی مذهبی، غربالگری و تب سنجی، توزیع لوازم تحریر، و به تازگی آزاد سازی زندانی های جرائم غیر عمد و چند عنوان دیگر... انجام گردید است.

وی افزود: امیدوارم که این روحیه جهادی در بین این رده و بین مردم و بین همه ادارات و مسئولین باشند تا بتوانیم مشکلات عدیده که گریبان مردم طبقه پایین رو گرفته است حل کنیم،
در این راستا تقدیر و تشکر می کنم از حوزه مقاومت بسیج شهدای آوج، پایگاه بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) آوج، پایگاه بسیج امام حسین (ع) روستای اروان، پایگاه بسیج شهدای دهستان نیریج، صندوق قرض الحسنه مسجد امام حسین (ع) تهران، مجمع خیرین (گمنام) و برخی ادارات شهرستان آوج که در این راستا واقعاً همیشه از ما حمایت داشتند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها