خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه عاشورا در مراسم روز سرباز گفت: اگر جانفشانی شهدا نبود از راه کربلا و پیاده روی اربعین خبری نبود.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۵۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در آیین گرامیداشت روز سرباز در سپاه عاشورا افزود: امروز در کشور امنیتی داریم که زیر سایه آن دور هم جمع شده ایم و از خاطرات جنگ صحبت می‌کنیم اگر امنیت نباشد آرامش هم نخواهد بود.

وی ادامه داد: جوانان عزیز، امنیت می‌تواند به انسان‌ها زندگانی ببخشد و اگر امنیت نباشد یک جامعه تبدیل به جامعه حیوانی می‌شود، امروز هم که می‌بینید بعضی از یگان‌های ما در مرز‌ها نگهبانی می‌دهند دلیلش اینست تا امنیت مخدوش نشود.

سردار خرم با تاکید بر اینکه سربازان ما در سرمای زمستان و گرمای تابستان برای امنیت ملت و کشور جهاد می‌کنند، خاطر نشان کرد: باید قدردان این زحمات باشیم، شهدای مدافع حرم هم اگر جان خود را در دست گرفته و به حریم ال الله نرفته بودند، امروز یا زائر در آنجا وجود نداشت یا با حسرت و آه مواجه می‌شدیم.

وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم افتخاری نصیب ما کرده اند که بتوانیم دست خانواده هایمان را بگیریم و در زیارت ائمه اطهار حضور پیدا کنیم، لذا اگر مدافعین حرم نبودند وحشی صفت‌های داعشی جنایت‌های بسیاری می‌کردند.

سردار خرم افزود: امروز زائرین حرم‌های ائمه اطهار با امنیت در مراسم‌ اربعین شرکت می‌کنند، اینکه چرا به جنگ ۸ ساله دفاع مقدس می‌گوییم حرف بزرگی است، صدام می‌خواست با شروع جنگ این ملت مانند دوران‌های گذشته از بین رفته و یک قسمت از ایران جدا شود.

وی ادامه داد: تنها جنگی که صدام وحشی و وحشی‌تر از صدامیان مانند سران استکبار و سلطه گر آمریکا، شوروی، اسرائیل و ... هر کاری از دستشان بر می‌آمد کردند و تجهیزات زیادی به صدام دادند تا جوانان ایران اسلامی را شکست دهند و ایرانی مستقل وجود نداشته باشد.

سردار خرم گفت: با حضور مقام معظم رهبری و هدایت‌های داهیانه و امام گونه ایشان تمامی توطئه‌های دشمنان شکست خورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها