خبرهای داغ:
مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقيه در اموراهل سنت خراسان‌جنوبی:
حجت الاسلام هاشمی گفت: مسیر این انقلاب حرکت به سمت زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است که با دشمن شناسی و استکبار ستیزی محقق می شود.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۵۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

حجت الاسلام سید رضا هاشمی مسئول معاونت فرهنگی و امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقيه در امور اهل سنت خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با گرامیداشت شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: 31 شهریور آغاز دفاعی مقدس برای حفظ  ناموس و وطن و دفاع از اسلام و وطن است.

وی ادامه داد: اگر تاریخ زندگی بشر را که پیوسته با حضور انبیا الهی و دوران ائمه و عصر حاضر که عصر غیبت است و علما دین عهده دار این دوران اند به نقطه مشترکی می  رسیم که آن نقطه محتوا دعوت و مسیر حرکت تمام این بزرگواران است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه  عبادت خدا و کفر به طاغوت هدف تمام انبیا و اولیا الهی است که در طول تاریخ دنبال کردند، افزود: خدا در قرآن فرمود: "ما رسولان خود را برای دعوت به خدا و دعوت به کفر طاغوت فرستادیم".

مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقيه در امور اهل سنت استان گفت: بنده خدا و کافر به طاغوت بودن نیاز به معرفت و شناخت دارد لذا دشمن شناسی و استکبار ستیزی بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: برای کفر به طاغوت ابتا باید طاغوت و دشمن، اهداف و راه نفوذ دشمن را بشناسیم و بعد وظیفه ما مبارزه با دشمن و ایستادگی در برابر ظالم است.

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: هر کسی که در مسیر انقلاب و آینده نظام نظامی نا امید است و برای مایوس کردن دیگران تلاش می کند دشمن انقلاب اسلامی است چه بداند و چه نداند لذا بایستی از این افراد و نوع  نگاه ها فاصله گرفت.

مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقيه در امور اهل سنت استان، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر پیشرو انقلاب را مسیر امید می دانند و انقلاب دوم را انقلاب امید آفرینی بیان می کنند.

وی ادامه داد: البته  به طور خاص دشمنان انقلاب اسلامی چند قدرت و مستکبر هستند که به تعبیرمقام معظم رهبری فرمودند: آمریکا رو به افول است که امروز شاهد این افول در منطقه و همچنین قدرت نمایی ایران در عرصه های نظامی و علمی و دریایی هستیم که اینها نشان از مسیر امید آفرینی و عزت آفرینی انقلاب است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: مسیر این انقلاب حرکت به سمت زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم می فرمایند:" هدف انقلاب اسلامی و افق پیشرو فراهم کردن برای زمینه ها برای طلوع خورشید ولایت و امام زمان (عج) است. و این مسیر با دشمن شناسی، استکبار ستیزی و کار جهادی فراهم می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها