مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:
ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:بعد از پیروزی جنگ تحمیلی، عده‌ای در داخل کشور در تلاش بودند تا اسم انقلاب بماند، اما رسمی از انقلاب نماند.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۱۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
برخی در داخل کشور به دنبال استحاله انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج ا ز مازندران، حجت الاسلام دکتر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، با اشاره به اینکه امروزه کادر درمانی در جبهه سلامت در خط مقدم مشغول خدمت به مردم هستند، گفت: اگر تاریخ انقلاب را بررسی کنیم برخی‌ها دچار عزت شدند و برخی نیز عاقبت بخیر نشدند.

حجت الاسلام رعایتی گریزی به کربلا زد و افزود: در کربلا برخی‌ها عاقبت بخیر و کربلایی شدند، اما برخی‌ها ذلیل شدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: در پیروزی انقلاب نیز کسانی کنار امام بودند، اما عاقبت بخیر نشدند.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه سخنان خود بابیان اینکه مستضعفان جهان وارثان زمین هستند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در اوایل پیروزی انقلاب  و تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان انقلابی ترسیدند و آمریکا را کدخدا می دانستند، اما امام فرمودند امریکا هیچ غلطی نمیتواند کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به فرموده امام که دستاور دفاع مقدس شکستن ابهت قدرت‌های شرق و غرب بوده است، اضافه کرد:بعد از پیروزی جنگ تحمیلی، عده ای در تلاش بودند تا اسم انقلاب بماند اما رسمی از انقلاب نماند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها