خبرهای داغ:
اربعین صرفا منحصر به شیعه نیست بلکه بیداری و امت ها و حرکت آنها به سوی صراط مستقیم است حرکت به سوی رشد و تعالی است و این مقدمه ظهور منجی است.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۲۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
اجتماع عظیم بشریت در اربعین حسینی زمینه‌ساز تشکیل نظام اسلامی
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ در نشست خبری بسیج با اشاره به موضوع اربعین حسینی و ظرفیت کم نظیر تحقق تمدن اسلامی اظهار کرد:کربلا حرکتی است که از سال ۶۱ هجری آغاز شد. 
 وی با تأکید بر تمدن نوین اسلامی افزود: تمدن نوین اسلامی گواه امروزی آن شهادت و جانبازی شماری از اهل کتاب ساکن ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس است.
وی در ادامه با استناد به سخن مقام معظم رهبری درباره تمدن اسلامی گفت: داعیه ما ایجاد تمدنی است متکی بر معنویت، متکی به خدا،متکی بر وحی الهی ،متکی بر تعالیم الهی،متکی بر هدایت الهی؛ اسلام تنها تمدن پاسخگوی نیاز زندگانی بشر است.
وی اضافه کرد :اربعین بازگشت و حرکت بشریت به سوی الله و ایمان به او، اربعین  آشنایی با معرفت منجی آخرالزمان است، اربعین صرفا منحصر به شیعه نیست بلکه بیداری و امت ها و حرکت آنها به سوی صراط مستقیم است حرکت به سوی رشد و تعالی است و این مقدمه ظهور منجی است. 
 وی با اشاره بر این موضوع که اربعین مکان تربیت کادر سازی و تمدن اسلامی است افزود: تمدن اسلامی نیز همچون تمدن نبوی کادر سازی است.
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ با اشاره بر اینکه اربعین الگوی تمدن اسلامی بر تمام جهان بشریت است  بیان کرد: جامعه اسلامی یعنی آن جامعه و تمدنی که در راس آن خدا حکومت می کند. 
 وی با اشاره بر این موضوع که اربعین میعادگاه شیعیان جهت مقدمه سازی تشکیل نظام اسلامی در طول تاریخ است. 
️جعفری در پایان گفتگو اضافه کرد: تشکیل نظام اسلامی و تلاش در آن حتی در  حد شهادت آن هم با آن وضع  و این چیزی است که باید ازیاد مسلمانان نمی‌رفت و خاطره آن برای  همیشه زنده می ماند امروزه اجتماع عظیم بشریت در اربعین حسینی در حقیقت زمینه‌ساز تشکیل نظام اسلامی است که همان هدف بعثت انبیاو نهضت حسینی بوده است.
ارسال نظرات