فرمانده سپاه قدس گیلان سپاه پاسداران را حامی نخبگان علمی و پژوهشی در کشور برشمرد و گفت: سپاه قدس گیلان از تمامی نخبگان دارای ایده در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و دریایی حمایت ۱۰۰ درصدی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۷۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در نشست با برخی نخبگان علمی گیلان در سالن اجتماعات سپاه قدس با بیان اینکه نخبگان دارای ایده‌های خوبی برای حل مشکلات کشور هستند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای نیروی انسانی و مادی بسیار خوبی است و استفاده از این ظرفیت نخبگانی می‌تواند کشور را در رسیدن به اهدافش کمک کند.

وی با اشاره به نقش مؤثر علم در حل بسیاری از معضلات کشور گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم  توجه ویژه به مسائل علمی و پژوهشی داشتند که این امر نشان دهنده تأثیر علم در جامعه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از راه‌های قدرتمند شدن جمهوری اسلامی را توجه با مقوله علم و دانش دانست و بیان کرد: دشمن به شکل بسیار دقیق در حوزه علمی با جمهوری اسلامی در حال مبارزه است زیرا می‌داند اگر ایران در عرصه‌های علمی رشد کند دیگر غیرقابل مهار است.

عبدالله پور با تأکید بر لزوم توجه به بهره‌مندی از ظرفیت علمی و نخبگانی در کشور افزود: در استان گیلان و کشور زمینه‌های علمی فراوان وجود دارد ولی تا زمانی که از آنان حمایت نشود هیج مشکلی در کشور برطرف نشده و آن نخبگان سر افکنده خواهند شد.

وی با بیان اینکه باید اتصال میان نخبگان، مسؤولان و سپاه پاسداران ایجاد شود، تصریح کرد: یکی از ضعف‌های موجود در کشور عدم بهره‌مندی صحیح از ظرفیت نخبگانی و پژوهشی است و این امر سبب می‌شود برخی از نخبگان دارای ایده از کشور مهاجرت کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان سپاه پاسداران را حامی نخبگان علمی و پژوهشی در کشور برشمرد و گفت: استان گیلان یکی از قطب‌های کشاورزی، دریایی و گردشگری کشور است به این منظور باید از نخبگان دارای ایده در عرصه‌ کشاورزی، گردشگری ‌و دریایی نهایت بهره را برد و سپاه قدس گیلان از تمامی نخبگان حمایت ۱۰۰ درصدی می‌کند.

عبدالله پور با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات کشور عبور از موانع است، افزود: در راستای حمایت از نخبگان برخی موانع موجود دارد ولی باید به خوبی از این موانع عبور کرد و سپاه قدس گیلان به طور کامل از تمامی نخبگان و ایده‌های آنان حمایت می‌کند.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از چند نخبه بسیجی گیلان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات