خبرهای داغ:
در هفته دفاع مقدس، پیشکسوتان و مدافعان امنیت و سلامت گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید، تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۸۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر استان، در آیین تجلیل از آزادگان، پیشکسوتان و مدافعان امنیت و سلامت گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید گفت: این مراسم علاوه بر تقدیر از زحمات و خدمات یک سال گذشته خادمان و مدافعان سلامت در این گروه، یادآوری مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس، همچنین بزرگداشت و پاسداشت شهدای والامقام است.


سردار حسن شاهوارپور افزود: یکی از کار‌هایی که امروز در یگان‌های رزمی نیرو زمینی به ویژه گروه موشکی الحدید انجام شده و سبب تجدید خاطرات و تجربیات دوران دفاع ۸ ساله مقدس است، گرد آوری پیشکسوتان و رزمندگانی است که در حوزه‌های تخصصی برای دفاع از کیان ایران اسلامی، در برابر رژیم بعث جنگیدند و در این راه شهیدان بسیاری را نیز تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.


وی اظهار امیدواری کرد: امروز جوانان عزیز ما در یگان‌های مختلف به ویژه در نیروی زمینی بتوانند در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، همچون دلاورمردان جنگ تحمیلی، مدافع کیان ایران اسلامی باشند.

گفتنی ست؛ یکی از اهداف برگزاری آیین تجلیل از آزادگان گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید، پیشکسوتان و مدافعان امنیت و سلامت، انتقال فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، عنوان شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها