ساری-بسیج طلاب سپاه کربلا در پی رحلت عالم ربانی حضرت علامه ذوالفنون حسن حسن زاده آملی، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۵۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بسیج طلاب سپاه کربلا در پی رحلت عالم ربانی حضرت علامه ذوالفنون حسن حسن زاده آملی، پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون
 
ارتحال جانسوز علامه ذوالفنون، عارف روشن ضمیر، حکیم وارسته، جامع منقول و معقول، مجاهد فی سبیل الله، اسوه فضیلت و اخلاق، شاگرد خالص و موفق مکتب رضوی حضرت آیت الله العظمی حسن حسن زاده آملی (ره) استاد مسلم فلسفه و عرفان موجب تاسف و تاثر گردید.
 
سفر این عارف بزرگ، ابرمرد حوزه‌های علمیه، ثلمه‌ای جبران ناپذیر برای جهان اسلام و تشیع به شمار می‌رود. ایشان در زمره اولیایی بودند که عشق اتصال و قرب الی الله، دنیا را در مقابل دیدگانش کوچک کرده بود. بی شک فقدان این بزرگ مرد علم و عرفان که عمر گرانمایه خود را صرف پرورش شاگردان مبارز به همراه تقوا، تهذیب نفس و تعهد انقلابی و ولایت مداری کرده بود، ترسیم کننده راهی با عزت و روشنگر برای جوانان جویای حق و حقیقت است.
 
بسیج طلاب و روحانیون استان مازندران فقدان آن آفتاب تابان عرفان و فلسفه و علمدار زهد و ورع را محضر حضرت، ولی الله العظم، قطب عالم امکان حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (دامت برکاته)، مراجع معظم، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، شاگردان و محبین و همچنین بیت مکرم و معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده وبرای آن عارف سالک از درگاه ایزد منان قرب با اولیاء و بزرگان دین را مسئلت دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها