سردار کریمی گفت: استان مرکزی در حوزه خدمت به محرومین با سازماندهی بیش از ۲۴ هزار جهادگر بسیجی پیشتاز است و جهادگران در مقاطع مختلف عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشتند.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۶۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین اهدای دو واحد مسکونی به دو خانواده دلیجانی گفت: انقلاب اسلامی که در امتداد عاشورا است بار دیگر فرهنگ و ارزش های حاکم در عاشورا را احیا کرد و فرا رسیدن اربعین حسینی فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین درس های عاشورا است.

کریمی اظهار کرد: تسلیم نشدن در برابر دشمنان و زیر بار زورگویی های دشمنان نرفتن و ایثار و ازخودگذشتگی که اوج آن در حماسه حسینی رقم خورد از درس های مهم عاشورا است.

وی ادامه داد: توجه به امر به معروف و نهی از منکر، دستگیری نیازمندان، انس با قرآن، توجه به نماز دعا و توسل به اهل بیت(ع)، بصیرت و حق گویی و توجه به حقوق مردم از دیگر پیام های قیام حسینی است و با توجه به شرایط امروز حرکت و تلاش برای رفع مشکلات مردم یکی از ضرورت های مهم است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: تقویت و ترویج فرهنگ های اسلامی در جامعه موجب پیشرفت و تعالی خواهد شد و لذا همه توان را باید برای این مسئله پای کار بیاوریم.

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های سپاه و بسیج در سالجاری محرومیت زدایی است که همه توان برای تحقق این مسئله پای کارآمده و امیدواریم با مشارکت همه جانبه گام های بلندی در این راستا برداریم.

وی افزود: در حوزه مسکن به همت مجاهدت های ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی و مشارکت خیرین و دستگاه ها در طی دو سال اخیر ۶۰۰ واحد مسکونی تحویل نیازمندان شده و جهادگران بسیجی در سخت ترین شرایط و محروم ترین نقاط به مردم خدمات ارائه دادند.

فرمانده سپاه روح الله گفت: در حوزه اشتغال زایی با تکیه بر ظرفیت ها از جمله مهارت آموزی، ۶۸۰ صندوق قرض الحسنه و ارائه تسهیلات یک هزار فرصت شغلی که عمدتا پیدا بوده اند و در سالجاری ایجاد ۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی هدف گذاری شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در حوزه خدمت به محرومین با سازماندهی بیش از ۲۴ هزار جهادگر بسیجی پیشتاز است و جهادگران در مقاطع مختلف عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشتند که آخرین حضور میدانی آنها اجرای طرح شهید سلیمانی برای کاهش و آسیب های بیماری کرونا بود که بیش از ۱۵ هزار جهادگر بسیجی آموزش دیدند و نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات