فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

دفاع مقدس نمایش وحدت ملت ایران در مقابل با استکبار جهانی بود

سردار کریمی گفت: دفاع مقدس ملت ایران در عرصه های مختلف و طی سال های گذشته موجب اثبات کارآمدی نظام اسلامی شده و دفاع مقدس نمایش وحدت ملت ایران در مقابل با استکبار جهانی بود
کد خبر: ۹۳۷۷۵۷۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین رزمایش ککمک مومنانه شهرستان دلیجان گفت: دفاع مقدس موجب تثبیت اقتدار و امنیت ملی کشور شد و رزمندگان با روحیه خداباوری و خودباوری موجب شکوفایی استعدادها و توانمندی ها شدند و لذا اثبات کارآمدی نظام دینی و اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و امروز این کارآمدی در ابعاد مختلف نیز ادامه دارد.

وی افزود: دفاع مقدس ملت ایران در عرصه های مختلف و طی سال های گذشته موجب اثبات کارآمدی نظام اسلامی شده و دفاع مقدس نمایش وحدت ملت ایران در مقابل با استکبار جهانی بود و به دشمنان ثابت کرد توان رویارویی با ملت عاشورایی ایران را ندارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: هویت ملت ایران برگرفته از عاشورای حسینی است و دفاع مقدس هویت عاشورایی ملت را تقویت کرد و امروز وظیفه داریم از این هویت ارزشمند به خوبی پاسداری کنیم.

وی بیان کرد: یکی از بزرگترین سرمایه های معنوی ملت ایران فرهنگ دفاع مقدس و شاخصه های آن همچون ایثار، ازخودگذشتگی و جهاد فی سبیل الله است که امروز به عنوان رمز موفقیت در بحران ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

سردار کریمی گغت: دفاع مقدس شخصیت ملت ایران را با سربلند و عزتمتد کرد و ملت را برای همیشه در تاریخ زنده و ماندگار نگه داشت و لذا امروز دفاع مقدس باید زنده بماند و در گام دوم انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس حیات طیبه برای جامعه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در جنگ تحمیلی با استفاده از عنصر ولایت، تقوا، بصیرت و جهاد در نبردهای مختلف بر دشمنان پیروز شد،گفت: مهمترین جلوه ای که در دفاع مقدس جلوه کرد نگاه توحیدی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در طول ۴۲ سال گذشته اقتدار و قدرت ملی ایران اسلامی در ابعاد مختلف برگرفته از دفاع مقدس است و در واقع دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی و مقاومت را با ملت ایران عجین کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز و در گام دوم انقلاب تجربه و الگوی موفق دفاع مقدس در اختیار ملت ایران است که راه سفادت و کمال را به خوبی نشان می دهد و لذا باید تجربیات و فرهنگ اررشمند دفاع مقدس در سایر بخش های کشور عملیاتی شود و توجه ویژه ای به آن شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار