در راستای گرامیداشت پنجمین روز از هفته دفاع مقدس مسئولین سپاه ناحیه و مسئول بهداشت و درمان شهرستان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا واقع در بیمارستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۴۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پنجمین روز از این هفته فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان فرماندار شهرستان و فرمانده نیروی انتظامی و مسئول بهداشت و درمان شهرستان و مسئول هلال احمر شهرستان و دیگر مسئولین ادارات از محل واکسیناسیون کرونا واقع در بیمارستان بازدید کردند.

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران گفت: در هشت سال دفاع مقدس به اقتضای آن زمان لازم بود تا جوانان و هرکس که توان مبارزه با دشمن را دارد در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کند ولی امروزه جنگ در قالب های دیگری در حال انجام است.

سرهنگ پاسدار داوود رحیمی افزود: این ویروس منحوس کرونا و جنگ نرم دشمن نیز شاید از سخت ترین جنگ ها باشد و انشاالله با توکل بر خداوند یکتا این ویروس منحوس نیز ریشه کن خواهد شد و آن زمان جشن پیروزی همه ما ایرانی هاست

وی ادامه داد:ما هیچ گاه زحمات کادر درمان را در این جنگ سخت فراموش نمیکنیم زیرا شما عزیزان مدافعان سلامت این آب و خاک هستید.

ارسال نظرات