فرمانده یگان شهید سلیمانی سپاه فیروزکوه پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان گفت: برخلاف دشمنان ما در دفاع مقدس از اصول اولیه اخلاقی در همه عرصه ها عدول نکردیم .
کد خبر: ۹۳۷۷۶۵۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان فیروزکوه سرهنگ ضرغام آهنگر فرمانده یگان شهید سلیمانی سپاه فیروزکوه ضمن سپاس خداوند متعال برای زندگی و حیات و سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی  افزود:در  آستانه ی اربعین حسینی قرار داریم ,تقارن هفته ی دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی را اجر می نهیم و به یاد روزهای  نورانی پیاده روی  اربعین  که همه   ما  مشتاق حضور در آن بودیم و هستیم و با وجود کرونا در سطح دنیا و ایران اسلامی و کشور عراق  توفیق حضور در این مسیر را نداشتیم و ان شاء الله سال های آینده توفیق حضور و زیارت  نورانی سید و سالار شهیدان را داشته باشیم.

 وی گفت:  یگان شهید سلیمانی سپاه پاسداران  در پی فرمان  مقام معظم رهبری  مبنی بر وابسته بودن نیروهای سپاه به سپاه پاسداران که پیش از آن با عنوان بازنشسته شناخته می شدند تشکیل شد. از آنجایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بازنشستگی معنا و مفهومی ندارد بر اساس تدبیر ولایت  به کارگیری وابستگان  یکی از مجموعه های  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و به تبع در سطح نواحی مقاومت یگان شهید سلیمانی تشکیل گردید که ماموریتش در راستای آموزش و انتقال تجربیات است و زیر مجموعه   فرماندهی نواحی مقاومت است.

وی افزود: سپاه قمربنی هاشم شهرستان فیروزکوه در سطح سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران اولین ناحیه   تشکیل دهنده   این یگان است و  از حضور مسئولان ادارات و نهادهای  شهر استفاده میکنیم که آنها نیز در سطوح مختلف از تجربه  گران سنگ بازنشستگان استفاده نمایند  .

وی با گرامیداشت هفته  دفاع مقدس؛ با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت:  پیام  مقام عظمای ولایت باید چراغ راه ما باشد.ایشان فرمودند در دفاع مقدس آن چیزی که ملت ایران را به پیروزی رساند اخلاص و صداقت و درستی بود ,ایمان در کنار اخلاص و صداقت برای همه ما چراغ راه است . گام دوم انقلاب را که گام دولت سازی اسلامی و تمدن سازی اسلامی است  با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بپیمائیم.

سرهنگ ضرغام آهنگر اظهار داشت: در عرصه  دفاع مقدس با رهبری  حکیمانه   حضرت امام  ما  در مقابل استکبار جهانی  آمریکا و شوروی و  اتحادیه   اروپا و بلکه در مقابل قاطبه  کشورها با دست خالی ایستادیم

 ما در دفاع مقدس از اصول اولیه  اخلاقی در همه  عرصه ها عدول نکردیم  در بحث اسرا در بحث بمباران نکردن شهرها و مردم عادی مانند آنچه که امروز شاهد هستیم  و همانطور که مقام ولایت استفاده از سلاح کشتار جمعی را حرام اعلام کردند .

وی گفت: از مسئولان شهر انتظار داریم که هوشمندانه و حکیمانه عمل نمایند تا بتوانیم ادامه دهنده  راه شهدای عزیز باشیم.

 

ارسال نظرات