تبریز- امام جمعه کلیبر با بیان اینکه شهدا مردان تاریخ ساز ایران هستند گفت: شهدا با از خودگذشتگی و مردانگی ،به مسلمانان و اسلام افتخار آفریدند و برای این کشور امنیت و آرماش به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۰۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید سعید رشادی در یادواره شهدای پایگاه های امام صادق(ع) و شهید دستغیب حوزه کربلا با بیان اینکه، از خودگذشتی کار هر انسانی نیست و بعضی ها حتی از مال اندک خود هم نمی توانند بگذرند، گفت: شهدا برای خدا و کشورشان از جان و مال خود گذشتند و به عزت رسیدند.

وی افزود: خداوند وعده داده است که شهدا هرگز نمی میرند و همیشه در نزد خدا روزی میخورند.

حجت الاسلام رشادی بیان کرد: برگزاری این یادواره های شهدا خواست و اراده خداوند است که می خواهد همانگونه که نام امام  حسین(ع) را بعد از گذشت 1400 سال، زنده نگه داشته است، نام این شهیدان را زنده نگه دارد.

امام جمعه کلیبر خاطرنشان کرد: آن زمانی که کشورهای غربی دست به دست هم داده بودند تا نگذارند اسلام در ایران جاری شود و می خواستند مانع از پیشرفت این کشور شوند، و هشت سال جنگ تحمیلی را آغاز کردند، شهدا با تقدیم جان خود در راه خدا و اسلام و این کشور، به وظیفه خود عمل کردند و الآن به حول قوه الهی در سایه خون این شهیدان، همان کشورهی متجاوز، به ایران به چشم یک ابر قدرت نگاه می کنند.

وی ادامه داد: امروزه تکلیف ما در مقابل این شهیدان تنها برگزاری این مراسمات نیست، بلکه باید ادامه دهنده راهشان باشیم و در این جنگ نرم، در مقابل هجمه های گسترده دشمنان علیه ایران در فضای مجازی به مسافشان برویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها