جانشین سپاه درگز گفت: تحقق عدالت اجتماعی حضور و مشارکت مردم و بسیج، در تمامی امور اجرایی را می طلبد چرا که نهادها و سازمانهای کشور به تنهایی نمی توانند جامعه اسلامی را محقق کنند.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۸۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان درگز با حضور امام جمعه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و اقشار بسیج محلات، طلاب، اصناف کارمندی و کارگری و بسیج جامعه پزشکی در حسینیه ثار الله سپاه درگز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جواد گوهری جانشین سپاه درگز و دبیر اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج استفاده بهينه از ظرفيت هاي نخبگان و ایجاد تحول در حوزه های تخصصی مختلف فرهنگي، اقتصادی و اجتماعی در جامعه اسلامی و ارتقا و بهبود شاخص ها برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی افزود: تحقق عدالت اجتماعی حضور و مشارکت مردم و بسیج در امور اجرایی را می طلبد چرا که نهادها و سازمانهای کشور به تنهایی نمی توانند جامعه اسلامی را محقق کنند.

گوهری در پایان خاطر نشان کرد: در این مراسم گروه های تخصصی گزارشی از اهم فعالیت ها، عملکرد و چشم انداز خود خود ارائه دادند و در پایان با برگزاری انتخابات برادر بسیجی احسان خدادادی به عنوان رئیس و برادر بسیجی حسن جلیلی به عنوان نایب رئیس مجمع انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها