فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: انقلاب اسلامی در امتداد قیام عاشوراست.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۳۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی امروز در مراسم گرامیداشت روز سرباز در سپاه شاهین دژ که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، خدمت سربازی را کارگاه انسان سازی دانست که اگر در مسیر درست و معنوی آن فعالیت کند، باعث آمادگی در مقابله با مشکلات زندگی می‌شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام عاشوراست و رمز قیام عاشورا مقاومت بود و نتیجه مقاومت عزت است، که هم اکنون شاهد آن هستیم.

کاظمی افزود: دفاع مقدس در حقیقت دانشگاه انسان ساز بود و امروز وظیفه ما و نسل جوان، ولایت پذیری، ایستادگی و مقاومت در مقابل تمام هجمه‌های دشمنان است.

فرمانده سپاه شاهین دژ اظهار داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مجموعه های به کارگیری سربازان وظیفه باید مرکز تربیت و پرورش این جوانان عزیز باشد و بایستی از ظرفیت و استعداد سربازان در راستای اعتلای کشور بهره برد.

وی به بیان نظم، انضباط و نقش سربازان در نهادینه کردن نظم و پرورش فکری و روحی آنها برای قبول مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: جوانان نقش تعیین کننده ای در پیشرفت جامعه دارند و خدمت سربازی نیز در رشد و شکوفایی استعداد جوانان و ایجاد آمادگی برای ورود به زندگی اجتماعی بسیار سازنده می باشد.
انتهای پیام

ارسال نظرات