به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه فوتسال بین پایگاه امام حسین (ع) و پایگاه امام خامنه ای (مدظله) سرخه با حضور بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۳۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه دوستانه فوتسال بین پایگاه امام حسین (ع) و پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در سالن ورزشی شهدا سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمبن یونس براتی فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت رشادت های مردان عرصه مقاومت و ایثار برنامه های مختلف ورزشی، فرهنگی، بصیرتی، مذهبی به همت بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

او افزود: این برنامه ها در قالب مسابقات فوتسال، مسابقه فرهنگی، حضور راویان و روایتگری از دوران دفاع مقدس در جهت افزایش بصیرت و روشنگری بسیجیان انجام گرفت.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در ادامه اضافه کرد: همچنین مسابقات ورزشی طناب کشی و مچ اندازی ویژه نوجوانان و جوانان بسیجی این پایگاه برپا و بسیجیان از این برنامه ها به خوبی استقبال کردند.

براتی ابراز امیدواری کرد: ان شآءالله بتوانیم با برپایی این برنامه ها گامی موثر در جهت بزرگداشت شهدای انقلاب و شناخت و ماندگاری آن ها در اذهان نسل امروز برداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها