آرزوی سردار برای کودک گیلانی

پسرک نظاره‌گر این صحنه مهربان سردار بود که سردار کلاه خود را بر سر او نیز گذاشت که موجب شد لبخندبر لبان پسرک جاری شود. صحنه‌ای که برای هر عکاس و خبرنگار می‌توانست جذاب باشد و موقعیتی برای شکار یک اتفاق ارزشمند.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۴۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، برای افتتاح یک باب مسکن محروم به یکی از مناطق حاشیه شهر رشت رفته بودیم. فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی که برای این افتتاح آمده بودند وارد حیاط صاحب منزل شدند، پیرزن صاحبخانه با گشاده رویی به استقبال آمد و با همان لحن ساده و مهربان مادرانه از سپاه تشکر کرد که برایش سقفی ساختند تا گذران زندگی کند، سردار فروتنانه پیرزن را مشایعت کرد تا جایی که در ورودی درب منزلش روبروی روبان قرمز رنگی که برای افتتاح و قیچی زدن قرار داده بودند برسد.

صدای دعا و صلوات و صلواتی که سردار برای شادی ارواح طیبه شهدایی گرفت که امنیت و آسایش امروز را مدیون آنهاییم. پس از بازدید از قسمت‌های مختلف این منزل کوچک که با همت و تلاش سپاه و افراد خیر و مشارکت کمیته امداد احداث شده بود به حیاط منزل این پیرزن وارد شد تا مهیای رفتن شود که نگاه سردار به دو کودک دختر و پسری افتاد که از قضا خواهر و برادر بودند و در عالم کودکی شان نظاره‌گر این اتفاق و آدم‌های پیرامونی خود دست در دست یکدیگر داشتند که سردار نزدیک شد خم شد و با آنها خوش و بشی کرد و با نگاهی پدرانه و مهربانانه اسمشان را پرسید از آنجا که معمولاً در محاورات مان می گوییم خانم ها مقدم تر هستند و دختر، بابایی است سردار کلاه نظامی خود را بر سر دختر گذاشت و برایش آرزوی عاقبت به خیری کرد.

پسرک نظاره‌گر این صحنه مهربان سردار بود که سردار کلاه خود را بر سر او نیز گذاشت که موجب شد لبخند بر لبان پسرک جاری شود. صحنه‌ای که برای هر عکاس و خبرنگاری می‌توانست جذاب باشد و موقعیتی برای شکار یک اتفاق ارزشمند. اما نکته‌ای که جالب بود آرزویی بود که سردار پس از گذاشتن کلاه نظامی خود بر سر این کودک گیلانی کرد ؛ انشاالله پاسدار اسلام شوی و برای کشورت پاسداری کنی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات