امام جمعه لردگان در یادواره شهدای باغ انار میلاس:
همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین سالار شهیدان یادواره 8شهید روستای باغ انار میلاس از توابع شهرستان لردگان به همت بسیجیان در فضای باز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۱۵۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این این برنامه معنوی و محفل شهداء که خانواده های معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران ، رزمندگان دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی  و مردم روستا  حضور داشتند ، امام جمعه لردگان  با اشاره به اهمیت  و جایگاه یادواره های شهدا در سطح کشور گفت: برگزاری یادواره های شهدا در سطح کشور در  حفظ نظام اسلامی و ادامه دادن راه شهدا کمک می کند.

حجت الاسلام یدالله رحمانی گفت: رمز ایستادگی کشور در برابر تمامی توطئه ها به برکت همین یادواره  های شهدا است، به گونه ای که مردم با حضور در مجالس شهدا  از این انوار الهی کمک می گیرند و در برابر دشمنان دین خدا با قدرت و اراده فولادین ایستادگی می کنند.

رحمانی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، گفت: ایران اسلامی آنگونه الگوی بی نظیری است که دشمن برای سرکوب کردن آن دست به چالش های بزرگی مثل جنگ تحمیلی ، عملیات های تروریستی و جنگ در فضای مجازی زده است، اما اقتدار و اتحاد ملت ایران نگذاشت هیچ یک از اهداف دشمن دست یافتنی باشد.

وی به حرکت کاروان پیاده شهرستان لردگان اشاره کرد و ادامه داد: حرکت کاروان پیاده لردگان و رزمندگان این شهرستان در خطوط مقدم جبهه ها  در تاریخ ماندگار شد و آن حرکت نشان از عشق به آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ دین الهی داشت و امروز با گذشت سال ها آن حرکت بی نظیر بوده و درس اراده  و ایمان خالص را برای رضای خداوند به همراه دارد.

یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: امروز برگزاری یادواره های شهدا در راستای همان حرکت کاروان پیاده است  که با آرمانهای شهدا و ولایت تجدید میثاق می شود و جوانان کشور با حضور در چنین مجالسی صراط مستقیم را می فهمند ودر آن قدم می گذارند.

ارسال نظرات