خبرهای داغ:
رزمایش کمک های مومنانه/

چهاردهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان طبس برگزار شد

سرهنگ پاسدار علی خبازی: چهاردهمین مرحله از سری رزمایشهای کمک‌های مومنانه در طبس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ و ۱۵ میلیون تومان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۱۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در چهاردهمین مرحله از سری از رزمایشهای کمک‌های مومنانه شهرستان طبس گفت: تاکنون چهارده مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان طبس برگزار شده است که به طور میانگین در هر مرحله یک میلیارد تومان آورده شهرستان بوده است که توسط ادارات ،نهادهای مختلف و خیرین تقبل شده است.

وی اشاره کرد: در این مرحله تعداد ۲ سری جهیزیه ۱۴۰۰ بسته‌معیشتی ۱۷۰۰ بسته لوازم تحریر ۱۰۰جفت کفش تهیه و بسته بندی شده و بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

خبازی افزود: در این مرحله مجتمع معادن زغال سنگ شهرستان طبس، معاونت اداره کل و آموزش و پرورش شهرستان ، بنیاد برکت ،موسسه خیریه فاطمه الزهرا ،پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین مشارکت داشته‌اند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس گفت: رزمایش کمکهای مومنانه مصداقی از مصادیق جهاد در راه خداست و کسانی که جهاد می‌کنند بر دیگران برتری دارند.

امام جمعه طبس عنوان داشت :اگر روزی برای جهاد نیاز به سلاح ،نیرو ، امکانات و ... بود امروز هم تعدادی با بذل مال و اموال خود در راه خدا جهاد هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها