ساری-مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران در ادامه با تاکید بر اینکه علامه حسن زاده حامی ولایت و ولایتمدار بود، خاطرنشان کرد: نیاز امروز جامعه به بصیرت و تدبیر و مدیریت است .
کد خبر: ۹۳۷۸۳۱۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم ارتحال ملکوتی علامه ذوالفنون آیت الله حسن زاده آملی(ره) پیش از ظهر امروز در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام جواد فلاح مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مازندران ضمن تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین( علیه السلام) ، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز تسلیت رحلت علامه ربانی آیت الله حسن زاده آملی، با بیان اینکه ما شعار میدهیم که ای کاش در کربلا بودیم، گفت: اگر امام حسین( علیه السلام) امروز بودند، دشمن چه کسانی بودند.

حجت الاسلام فلاح با تصریح بر اینکه دشمن دیروز با چه عقیده و سلاحی وارد میدان شد و امروز با چه تفکر و سلاحی است، افزود: باید جامعه هدفی که مورد حمله دشمن است را شناخت  که این همان بصیرت است.

مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران با تاکید بر اینکه بصیرت نیاز به تدبیر و مدیریت دارد، ادامه داد: دشمنی دشمنان علیه اسلام و امت اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست .همان طوری که امام حسین( علیه السلام) در وصیت نامه شان از اصلاح اسلام در امت رسول الله (ص) فرمودند و نگفتنداصلاح دین اسلام بلکه اصلاح دین در امت جدم.

حجت الاسلام فلاح با یادآوری جنگ های امیرالمومنین علی ( علیه السلام) ، اضافه کرد: حضرت در جنگ نهروان کسانی را از تیغ شمشیر گذراند که حافظ کل قران بودند ، چرا که مشکل این عده عبادت فردی نبود، بلکه  مشکل در انحراف آنها بود.

مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران با بیان این مطلب که  امروزه با جنگ اندیشه ها و افکار مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: آن روزی که در کربلا 30 هزار نفر نمازخوان، با قصد قربت امام حسین ( علیه السلام) را به شهادت رساندند، امروز هم عده ای با قصد قربت  به انقلاب و نظام حمله می کنند، شیعه انگلیسی تشکیل مید هند،و علیه استوانه انقلاب و نظام اقدام می کنند.

حجت الاسلام فلاح با تصریح بر اینکه نهضت کربلا در کربلا منحصر نمی شود،بلکه این نهضت را حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) شروع کردند، افزود: حضرت زهرا( سلام الله علیها) پس از رحلت رسول الله (ص) به درخانه مهاجر و انصار می روند تا از ولایت دفاع کند.

مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران ادامه داد: باید دشمن شناس باشیم ، چرا که عده ای با پرچم الله اکبر، مقابل اسلام ایستاده است.

حجت الاسلام فلاح،با اشاره به بیانات اربعینی  رهبر معظم انقلاب گفت: جوان ها باید ابهام زدایی بکنند و باید اصل ولایت و اصل امامت را در بین مردم تببین کنند.

 مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران در ادامه با تاکید بر اینکه علامه حسن زاده حامی ولایت و ولایتمدار بود، خاطرنشان کرد: نیاز امروز جامعه به بصیرت و تدبیر و مدیریت است .

حجت الاسلام فلاح اضافه کرد: علامه حسن زاده آملی(ره) فرمودند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باید بود، چرا که ایشان گوش شان به دهان حضرت خاتم انبیاء(ص) است.

 مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران در پایان سخنان خود تصریح کرد:باید در مقابل دشمن با سلاح بصیرت ایستاد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها