خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: دشمنان به دنبال تحريف واقعيت هاي دفاع مقدس در فضاي مجازي هستند.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۲۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علي خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در وبينار تبيين دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکي سمنان که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور روئساي شبکه هاي بهداشت در شهرستانها و بيمارستانهاي سراسر استان برگزار شد گفت: مقام معظم رهبري روز گشته فرمان جهاد تبيين در فضاي مجازي را صادر کردند و همه بايد به اين موضوع اهتمام ويژه داشته باشيم.

او افزود: دشمنان به دنبال تحريف واقعيت هاي دفاع مقدس در فضاي مجازي هستند و لذا وظيفه ي ما تبيين اين واقعيت هاي در فضاي مجازي براي جوانان و نوجوانان است.

سرهنگ خالقيان ادامه داد: امروز کشور ما نياز به يک تحول در جهت حفظ عزت و پيشرفت دارد و اين نگاه امامين انقلاب است که همه بايد به آن توجه داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان افزود: رمز پيروي رزمندگان در دفاع مقدس، ايمان محوري و خدا محوري بود که اين موضوع بايد براي نسل جوان بيان شود.

او تصريح کرد: رزمندگان استان سمنان در بيش از 55 عمليات در دوران دفاع مقدس حضور داشتند که نشان از روحيه ي خداجويانه مردم استان سمنان است.

سرهنگ خالقيان بيان داشت: نگاه مسئولان کشور ما همواره بايد به داخل مرز هاي اين کشور باشد و با اين نگاه است که مي توان عزت را به همراه پيشرفت بدست آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان افزود: امروز مهمترين کار ما ولايت مداري و تبعيت از ولي امر مسلمين جهان است و بايد ولايت مداري را به فرزندان خود نيز آموزش دهيم.

در اين مراسم از چند نفر از ايثارگران دانشگاه علوم پزشکي سمنان نيز تقدير شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها