دبیر قرارگاه جهادی فرهنگی شهید صدوقی(ره) اراک خبر داد:
محمد حسینخانی گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای مسجد حضرت حجت ابن الحسن(عج)کوی راهزان همراه با اختتامیه اردوی جهادی پایگاه مقاومت بسیج این مسجد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۲۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محمد حسینخانی دبیر قرارگاه جهادی فرهنگی شهید صدوقی(ره) اراک از برگزاری مراسم یادواره شهدای مسجد حضرت حجت ابن الحسن(عج) خبرداد و گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای مسجد حضرت حجت ابن الحسن(عج)کوی راهزان همراه با اختتامیه اردوی جهادی پایگاه مقاومت بسیج این مسجد برگزار می شود.

وی افزود: گرامیداشت و تببین رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام و انتقال این فرهنگ عظیم به نسل جدید به ویژه جوانان هدف اصلی برگزاری این یادواره خواهد بود.

حسینخانی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ شهادت و تبیین آن در جامعه بیمه گر و تضمین کننده جامعه در مقابل آسیب و تهدیدات کینه توزان انقلاب اسلامی خواهد بود افزود:دشمنان در در دهه های مختلف تلاش کرده اند با هجمه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ و اعتقادی بنیان های فکری و عقیدتی را متزلزل نمایند لذا با رهنمودهای رهبرحکیمانه انقلاب و لبیک جوانان مومن و انقلابی همواره ناکام بوده اند.

دبیر قرارگاه جهادی فرهنگی شهید صدوقی(ره) اراک اظهار کرد: یادواره شهدای مسجد حضرت حجت ابن الحسن(عج) با بخش های سخنرانی و حضور راوی دفاع مقدس حاج عظیم ابراهیم پور و مداحی حاج محمود قاسمی اجرا  و در پایان با اختتامیه اردوی جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی(ره) و تجلیل از جهادگران به پایان خواهد رسید.

گفتنی است این یادواره در تاریخ هفتم مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت حجت ابن الحسن(عج) واقع در خیابان حضرت سیدالشهدا(ع) -پانزده متری سعدی برگزار می شود.

مراسم یادواره شهدای مسجد حضرت حجت ابن الحسن(عج) برگزار می شود

 

ارسال نظرات