خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط گفت: همزمان با اربعین حسینی، پانصد پرس غذای گرم توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط پخته و در بین مناطق محروم شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۲۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۴

سرهنگ دوم پاسدار مهدی احمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوط، ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی نشان از یک ریشه مشترک دارد باید آن را برای نسل جوان تببین کنیم.

وی در ادامه هدف از پخت و توزیع غذا در بین مناطق محروم شهرستان را بزرگداشت اربعین حسینی دانست و عنوان کرد: در تهیه و پخت غذا از ظرفیت خیرین شهرستان استفاده شده و امید است این فرهنگ همدلی و همزبانی به صورت مستمر در این شهرستان ادامه یابد.

تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در شوط

احمدزاده گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۰۰ بسته معیشتی به همت بسیجیان شهرستان شوط تهیه و بین افراد کم درآمد توزیع شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۰۰ بسته معیشتی با مشارکت تمامی نهادهای اجرایی و حمایتی، بسیج سازندگی، پایگاه‌های بسیج محلات و خیران در شهرستان شوط توزیع شد.

وی افزود: مهمترین اصل این رزمایش یاری رساندن به افراد کم‌درآمد و آسیب دیده جامعه است و این را افتخار و توفیق می دانیم که فرصت شده از جان، مال و زمان خود در این راه صرف کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات