دبیر کل اتاق بازرگانی ایران و اتریش در دیدار از آسایشگاه خیریه کهریزک مطرح کرد:
دبیر کل اتاق بازرگانی ایران و اتریش در دیدار از بخش های مختلف اسایشگاه کهریزک، آشنایی با این مرکز خیریه را باعث افتخار خود دانست و بر تعامل همه جانبه بین دو کشور در تمامی نقاط مشترک تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۸۵۴۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دکتر عیان بد دبیر کل اتاق بازرگانی ایران و اتریش با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، ضمن دیدار با مددجویان، با مراحل آموزشی و مدیریتی مجموعه آشنا شد.

 دبیر کل اتاق بازرگانی ایران و اتریش همچنین در نشست مشترک با محمدرضاصوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه تعامل بین دو کشور را نیز مطرح کرد.

دکتر عیان بد با ابزار خرسندی از حضور در آسایشگاه و دیدار با مددجویان، گفت : مسئولین اتاق بازرگانی اتریش همواره پیگیر امور اجتماعی و فرهنگی هستند و تمایل دارند تا از امکانات موجود در این سازمان به نحو موثری در جوامع مختلف ارائه خدمات دهند.

وی مرکز نگهداری از بیماران مبتلا به ام اس در کهریزک را از موثرترین اقدامات اجتماعی و حمایتی برشمرد و اذعان داشت : با معرفی چنین مجتمعی به طرف اتریشی، قطعاً خواهیم توانست کمک های خاص و متفاوتی را برای ادامه زندگی این بیماران فراهم نماییم.

دکتر عیان بد ادامه داد : مسئولیت پذیری برای نگهداری از سالمندان و معلولین در مجتمع بزرگی بنام کهریزک، از برجسته ترین صفات ممکن در جامعه است و آشنایی بیشتر سایر ملل می تواند نقطه قوت خدمات انسانی در همه جوامع باشد.

دبیر کل اتاق بازرگانی ایران و اتریش تأکید کرد : بهره گیری از ظرفیت ها و تجارب موجود به نفع دو کشور و در نتیجه منافع آن عاید کسانی می شود که نیازمند رسیدگی مستمر هستند و ما امیدواریم تا بتوانیم قدم های موثری در این مورد برداریم.

 

ارسال نظرات