خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مراسم آبروی محله یادبود «شهید سید علی اکبر سید جوادی» در حسن آباد دامغان برگزار شد

دامغان_ مراسم آبروی محله یادبود «شهید سید علی اکبر سید جوادی» به مناسبت هفته دفاع مقدس و در روز اربعین حسینی در روستای حسن آباد دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۳۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم آبروی محله یادبود «شهید سید علی اکبر سید جوادی» به مناسبت هفته دفاع مقدس و در روز اربعین حسینی مقابل منزل شهید در روستای حسن آباد دامغان با حضور مسئولین و مردم روستا برگزار شد.

سرهنگ حبیب خورزانی راوی دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن ما در جنگ 8 ساله فقط عراق نبود بلکه 35 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم کشور عراق را حمایت می کردند اما عزت و ایثار رمز پیروزی شهدا و رزمندگان در این جنگ سخت بود.

خورزانی بیان کرد: امام خمینی (ره) در آن زمان با هنر خود سپاه را تجهیز و آماده به کار کرد و 75 درصد از نیروهای سپاه را از نیروهای مردمی و بسیج تشکیل داد.

او با اشاره به تاکید رهبر کبیر انقلاب بر مسئله اعتقادی رزمندگان بیان کرد: شهید سید علی اکبر سید جوادی در زمان اعزام به جبهه گفت من تمام تعلقات دنیوی را به خاطر سرافرازی کشورم رها کردم.

خورزانی مسئولیت پذیری و پایبند بودن به نماز شب را از بارزترین ویژگی های شهید سید جوادی بیان نمود و تصریح کرد: معنویت، اخلاق و عزت شهدا را باید سرلوحه امور خود قرار دهیم.

راوی دفاع مقدس با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ سخت بیان کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر ارزش ها و آرمان های جوانان می باشد و پدران و مادران در هدایت و اصلاح فرزندان نقش موثری دارند.

او افزود: شهدا در 8 سال دفاع مقدس در حین جنگ با دشمن خود را آرایش نفسانی می کردند و اکنون ما هم باید با ادامه مسیر شهدا به دنبال خودسازی باشیم.

این مراسم با سخنرانی سرهنگ حبیب خورزانی راوی دفاع مقدس، مدیحه سرایی جواد خسروی به همت پایگاه راضیه(س) حوزه ریحانه النبی (س) انجام شد.

شایان ذکر است در پایان مراسم جمعی از بسیجیان با حضور در منزل برادر شهید از خواهر و فرزند شهید سید علی اکبر سیدجوادی تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها