خبرهای داغ:
رئیس بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان از ابتدای شیوع کرونا با هم افزایی در کنار کادر درمان قرار گرفتند و به آنها کمک کردند.
کد خبر: ۹۳۷۹۰۲۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

رئیس بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون مرکز ایثار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیجیان از ابتدای شیوع کرونا با هم افزایی در کنار کادر درمان قرار گرفتند و به آنها کمک کردند.


سردار سلیمانی افزود: دشمنان ما را با فشارهای حداکثری و فشارهای روانی در شرایط سختی وکشور را در تنگناهای بسیاری قرار دادند. 
رییس بسیج مستضعفین کشورگفت:فشار حداکثری آمریکا همراه با جنگ رسانه‌ای و روانی علیه ملت ایران همراه شد با این حال مردم با وحدت و انسجام پای انقلاب ایستاده‌اند. 


وی افزود: تحریم های ظالمانه و منع ورود داروهای مورد نیاز و عدم دسترسی ایران به منابع از جمله این فشارهای دشمن است اما کشور و ملت ایران توانست همانند دوران دفاع مقدس بر این تهدید بزرگ تسلط پیدا کند.


رییس بسیج مستضعفین کشورگفت:امروز شاهد هستیم که با تسریع در واکسیناسیون و اجرای طرح هایی مثل طرح شهید قاسم سلیمانی شاهد کاهش روند بیماری کرونا هستیم اما باید همچنان این تلاش ها استمراریابد تا دیگر شاهد طغیان و پیک های بعدی این بیماری در کشور نباشیم.


سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه باید در کنار واکسیناسیون باید شیوه نامه های بهداشتی نیز رعایت شود، عنوان کرد: باید در این زمینه ریشه کنی این ویروس تلاش کنیم چون سلامت مردم در راس تمام امور قرار دارد.


رییس بسیج مستضعفین کشورگفت:این ویروس برتمام حوزه ها از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره در تمام دنیا تاثیرگذار بوده و زندگی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده است که باید تلاش شود تا زندگی به روال عادی برگردد.


سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج  در تمام زمینه ها در کنار دستگاه های است و با هم افزایی در کنار وزارت بهداشت و درمان کشورخواهد بود، گفت: هم اکنون تلاش شده تا طرح شهید سلیمانی در کنار کادر درمان کارنامه و عملکرد درخشانی برجای بگذارد، این چیزی نیست جز فداکاری و ایثارگری نیروهای بسیجی و داوطلب در سراسر کشورکه قدردان تمام تلاش های این عزیزان و کادر درمان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها