هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی انتصاب استاندار جدید استان را تبریک گفت و حمایت خود را از وی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۷۹۰۶۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛  متن این پیام به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر گرامی جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده  استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد 

امروز که با انتخاب مدیریت ارشد استانی دولت مردمی، نسیم خدمت بر استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به وزیدن نموده است،حضور جنابعالی را به عنوان استاندار این استان چهار فصل و برخوردار از نعمات مادی و معنوی و در راس آن نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند تراز انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم. 

هدف هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان کمک به کارآمدی نظام اداری کشور، بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در ادارات و دستگاه های اجرایی استان می باشد و در این دولت انقلابی سه محور اساسی حمایت حکیمانه و عاقلانه ،انتقادسازنده و مطالبه گری انقلابی و جهادی را در اولویت خود قرار می دهیم و آماده کمک به تحقق دولت اسلامی می باشیم.

کمک به طرح تحول سلامت نظام اداری (مبارزه با مفاسد )، اجرای میز خدمت عمومی، تخصصی و درون سازمانی، تکریم ارباب رجوع، کمک به تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری به سران سه قوا، کمک به اسلامی کردن ادارات، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ... از جمله برنامه های بالادستی است که سازمان بسیج ادارات و کارمندان در زمینه تحقق آنها می تواند به دولت کمک کند.

تاکید بر اصل شایسته سالاری و انتخاب مدیران انقلابی و جهادی و پای کار مورد انتظار است.

در راستای اعتلای آرمان ها و اهداف والای انقلاب و به منصه ظهور رساندن ایران قوی و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی، با اعتقاد و اعتماد کامل به اصل " ما می توانیم " ،تکیه بر داشته ها و توان داخلی و امید به آینده روشن انقلاب شکوهمند اسلامی مبتنی بر وعده و سنت الهی، آمادگی خود را جهت همکاری و یاری شما برادر گرامی که ان شا الله نماد مدیریت انقلابی و جهادی خواهید بود را اعلام می داریم. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات