بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۶۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی   با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان ادای احترام کرد.

در این آیین علی زینی‌وند استاندار کرمان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و تعدادی از مسئولان استان وزیر بهداشت را همراهی می‌کردند.

عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که به استان حاج قاسم و گلزار شهدای کرمان آمدم اظهار داشت: از روح شهید سلیمانی مدد می‌گیریم تا ما را یاری کند بیمار کرونا را شکست دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به کوری چشم آمریکا و اسرائیل تحریم‌ها را شکست داده و شر این بیماری از کشور ما ریشه کن خواهد شد.

در نخستین سفر وزرای کابینه دولت سیزدهم به استان کرمان، عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز به منظور بررسی روند مقابله با بیماری کرونا و نحوه واکسیناسیون علیه این بیماری با استقبال علی زینی‌وند استاندار کرمان، شهباز حسن‌پور و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و تعدادی از مسئولان به کرمان وارد شد.

ارسال نظرات