مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان عنوان کرد

اجراي طرح مهر تحصیلی در زنجان

زنجان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح مهر تحصیلی در زنجان اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۷۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.
 
اجراي طرح مهر تحصیلی در زنجان

وی با اشاره به اجرای این طرح، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش‌آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا خواهد شد.

کرمی با اشاره به این که طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، بیان کرد: طرح مهر تحصیلی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از محل عواید موقوفه قیدار نبی و حاج شفیع ابریشمی با توزیع ۲۰۰ پک کامل کیف و لوازم التحریر در روستا‌های موقوفه بخش سجاسرود شهرستان خدابنده اجرا شد.


وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از محل عواید موقوفات قیدار نبی علیه السلام و مرحوم حاج شفیع ابریشمی با نیت مساعدت و همچنین مشارکت خیرین ارجمند اجرا شد.
ارسال نظرات