خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: امروز ایران اسلامی در جهان جایگاه ویژه و قدرتمندی دارد که این اقتدار مدیون خون پاک شهدایی است که خون آن ها برای دفاع از میهن اسلامی در جنگ با دشمن ریخته شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۵۳۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» روز پنجشنبه در حاشیه دلجویی از خانواده شهدا به همت پایگاه حضرت زکیه (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) با تجلیل از ایثارگی های شهدا و رزمندگان به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: امروز باید تلاش کنیم روح شهدا از ما راضی باشد و راه نورانی آنان را برای جوانانان تبیین و روشن کنیم تا نقشه های شوم دشمن خنثی شود.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی راه امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را برای دفاع از اسلام و زنده نگه داشتن آن انتخاب کرده، ایستادگی کردند و از جان خود ‌گذشتند.

حجت الاسلام‌ «جواد حسینی» افزود: ما وظیفه داریم‌ راه این شهدای معظم را ادامه بدهیم به گونه ای که در هر عرصه ای از کشور امروز نیاز است همچون رزمندگان به میدان بیاییم و با جنگ نرم دشمن روبرو شویم.

در این دیدار از خانواده شهیدان " فتح اله عزیزی" " سامان پادام " و خانواده شهیده "فوزیه عباسیان" از شهدای روستایی سرپل ذهاب دلجویی و تجلیل شد.

ارسال نظرات