زنجان-معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان گفت:امروز اقتدار منطقه‌ای و نظامی کشورمان برگرفته از دوران دفاع مقدس است
کد خبر: ۹۳۷۹۶۸۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ عباس بابایی در آئین تجلیل از خانواده شهید داود احمدی و ایثارگران در محل اداره کل راه و شهرسازی استان، گفت: باید یاد و خاطره رزمندگان و شهیدانی که در هشت سال جنگ نابرابر قدرت‌های شرق و غرب و دنیا ایستادگی کردند گرامی داشته شود.
 
اقتدار منطقه‌ای و نظامی کشورمان برگرفته از دوران دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه دفاع مقدس جزو روز‌های ماندگار تاریخ است که هرگز فراموش نمی‌شود، اظهار کرد: ملت ایران با آغاز جنگ تحمیلی و نابرابر به منظور حفظ انقلاب، استقلال و کیان اسلامی وارد میدان شده و در این راه جوانان زیادی جانفشانی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان گفت: قدرت‌های شرق و غرب در این جنگ به لحاظ سیاسی، لجستیکی و مالی از کشور عراق حمایت کردند، ولی حضور رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ و پشتیبانی‌های ملت ایران مانع از نفوذ دشمن به کشورمان شد.

بابایی تاکید کرد: در دوران دفاع‌مقدس، اقشار مختلف مردم به میدان آمده و در مقابل دشمنان سینه سپر کردند که این موجب عزت، سربلندی کشور و ملت همیشه در صحنه ایران شد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح کشورمان با تمام توان در صحنه نبرد حاضر شدند، ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و ملت ایران در مقابل رژیم صدام، مقاومت و ایستادگی کردند.

بسیج مردمی و مدیریت امام راحل جنگ هشت ساله را پیروز کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس که از آن می‌توان به عنوان جنگ جهانی سوم نیز یاد کرد ذره‌ای از خاک کشورمان به دست نااهلان نیفتاد.

بابایی گفت: دشمن و استکبار می‌خواست انقلاب نوپا و تازه شکل گرفته را سرکوب کند، ولی با بسیج مردمی و هدایت‌های امام راحل این نقشه شوم خنثی شد.

وی با بیان اینکه صدام از تمام امکانات و منابع مالی و اطلاعاتی توسط قدرت‌های غرب و شرق برخوردار بود، افزود: این کشور‌ها میلیون‌ها دلار در اختیار رژیم بعثی عراق گذاشتند تا کشور ایران را از پا در بیاوردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با بیان اینکه دشمن انواع تجهیزات فنی و مهندسی را در اختیار کشور عراق قرار داده بود، بیان کرد: در این هجمه سخت دشمن مردم وارد صحنه شدند و با توکل بر خدا و رهبری امام راحل این انقلاب پیروز شد.

بابایی با بیان اینکه در دوره کوتاهی نفوذی‌ها و نفاق در کشور حاکم بودند، گفت: این گروه می‌خواستند به دست بنی صدر اقتدار و عزت ایران را بگیرند، ولی وحدت کلمه‌ای که امام به عنوان رمز پیروزی یاد می‌کردند شکل گرفت.

ساخت مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بسیار خوب بوده است

وی با بیان اینکه بیش از ۳۲ سال از هشت سال جنگ تحمیلی گذشته است، گفت: امروز هیچ قدرت اشتغال گری نمی‌تواند نگاه کج به کشورمان داشته باشد و امروز اقتدار منطقه‌ای و نظامی کشورمان برگرفته از دوران دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با بیان اینکه امروز در جنگ نابرابر قرار داریم، افزود: جنگ نرم خیلی سخت است چرا که دشمن نقاط قوت ما را شناسایی کرده و می‌خواهد آن‌ها را به ضعف تبدیل کند و در یک فرایند ۲۵ ساله انگشت روی نقاط قوت گذاشته است.

بابایی با بیان اینکه رسالت همه ما در این جنگ نابرابر بسیار سخت است، ابراز کرد: همه ما باید برای رفع مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بسیار خوب بوده است، افزود: استان زنجان در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن هم اقدامات خوبی انجام داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان از برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان طی ۲۹ مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و باید برای تداوم راه شهدا، همه مسئولین در راستای کاهش تورم و بالا بردن رفاه اقتصادی مردم تلاش کنند.
ارسال نظرات