نماینده، ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: استاندار جدید یزد باید با استفاده از ظرفیت نیرو‌های انقلابی و جوان بیش از پیش استان را به سمت توسعه و تعالی بیش از پیش سوق دهد.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۸۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه دارالعباده، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان، اظهار کرد: تمام رویداد‌ها و مناسبت‌ها دینی و سیاسی در نظام انقلاب اسلامی ایران دارای فلسفه‌هایی معین و مهم است که باید به درستی و کامل برای نسل‌های مختلف انقلاب تبیین شود.

وی آمدن امام خمینی ره به نجف از جمله رویداد‌هایی است که فلسفه‌های زیادی دارد، افزود: نجف جایگاه حوزوی و علمی هزار ساله دارد در باور طاغوتیان امام خمینی ره در این محل نمی‌تواند اثرگذاری داشته باشد.

امام جمعه یزد، قیام امام خمینی در ایران مرحله اول و هجرت ایشان به نجف را مرحله دوم تشکیل انقلاب اسلامی دانست و گفت: برخلاف باور طاغوتیان امام خمینی ره طی ۱۵ سال تمام علما و مراجع نجف را معطوف انقلاب کرد و تمام ظرفیت‌های دینی و حوزوی نجف را در اختیار انقلاب گرفت.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این‌که مقاومت امام در برابر طاغوتیان نماد بارز ایمان وی به خداوند متعال است، تصریح کرد: امام خمینی ره علی‌رغم تمام سختی‌ها و توطئه‌های شوم استکبار جهانی بر عهد خود با ملت ایران پابرجا ماند و تمام سختی‌ها را تحمل کرد و به لطف خدا توانست در پاریس تمام جهان را با انقلاب اسلامی آشنا کند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت تعیین استاندار دارالعباده، تأکید کرد: استاندار جدید یزد باید با استفاده از ظرفیت نیرو‌های انقلابی و جوان بیش از پیش استان را به سمت توسعه و تعالی بیش از پیش سوق دهد.

وی ایجاد زمینه لازم برای توسعه بیش از پیش اقتصادی را از جمله الزمات اجرایی مدیریت جدید استانداری در دولت مردمی دانست و بیان کرد: برنامه ریزی برای رفع مشکلات موجود با استفاده از ظرفیت‌های مخلتف در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه یزد در پایان ساماندهی کار‌های روی زمین مانده را یکی دیگر الزامات اجرایی استاندار جدید عنوان و تصریح کرد: مشورت گرفتن از حوزه‌های مختلف و سرعت بخشیدن در ساماندهی اوضاع مد نظر استاندار قرار گیرد.
ارسال نظرات