خبرهای داغ:
رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین
علی پور از تهیه، نصب و تعمیر 2هزار و 94عدد تابلو و علائم ایمنی در راههای این استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۴۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

امیر علی‌پور رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: این تابلوها به منظور ارتقای ایمنی جاده ها به طور مرتب تهیه،تعمر و نظافت می‌شوند.
وی همچنین از خط کشی هزار و 110کیلومتر از راههای استان در 6ماهه ابتدای سال جاری خبر داد و اضافه کرد:سالانه حدود 2هزارکیلومتر از راههای استان اعم از آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها وراه‌های اصلی و فرعی خط‌کشی می شوند.

علی‌پور در ادامه به عملکرد این اداره در حوزه حریم راهها اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 188مورد تخلف در حریم راه‌ها شناسایی شده که از این تعداد برای 171 مورد از تخلفات پیگیری و اخطار صادر شده است.

رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، ایمن‌سازی شیب شیروانی راهها به طول 53کیلومتر، احداث و تعمیر و نگهداری 336متر مربع تابلوی اطلاعاتی راهها، اجرای روشنایی طولی در 2کیلومتر از راه‌ها و نواحی گردنه های مه‌گیر و روشنایی نقطه‌ای در هشت تقاطع همسطح نقاط پرتصادف را از دیگر اقدامات این اداره در جهت ارتقای ایمنی راه‌های استان عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها