خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار فاطمی نسب: ويژگي ها و استعدادهاي نهفته در وجود جوانان، مناسب ترين زمينه براي طراحي و ايجاد هرگونه تغيير و تحول فردي و اجتماعي است لذا ضروری است سربازان عزیز به تکالیف خود عمل نمایند.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۵۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان فردوس، سرهنگ دوم پاسدار محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در  ابتدای این مراسم ضمن سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و روز سرباز گفت: جوانان نقش تعیین کننده ای در پیشرفت جامعه دارند و خدمت سربازی نیز در رشد و شکوفایی استعداد جوانان و ایجاد آمادگی برای ورود به زندگی اجتماعی بسیار سازنده می باشد.

وی هدف از برگزاری این جشن را ارج نهادن به خدمات ارزشمند سربازان در عرصه های مختلف ، تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه ، تقویت ارتباط عاطفی و مشفقانه فرماندهان، مسئولین و پایوران با سربازان وظیفه را عنوان کرد.

سرهنگ دوم  پاسدار فاطمی نسب ارتقاء فرهنگ ايثار و شهادت در بين نسل جوان را ضروری دانست و گفت: ويژگي ها و استعدادهاي نهفته در وجود جوانان، مناسب ترين زمينه براي طراحي و ايجاد هرگونه تغيير و تحول فردي و اجتماعي است لذا ضروری است سربازان عزیز به تکالیف خود عمل نمایند.

وی ادامه داد سرباز یعنی سردادن برای خاک و ناموس و وطن و ما باید رزمندگان دوران دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهیم که در سخت ترین شرایط این کشور با خود گذشتگی و ایثار امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

در پایان مراسم ازشش نفر از سربازان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها