فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان است که به همین منظور در مناطق محروم استان این فعالیت‌ها با جدیت ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۶۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

تـــداوم فـــعالیت گـــروه‌های جـــهادی اردبیل در مناطــق محـــروم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی‌اصل بیان کرد: گروه‌های جهادی در تمامی حوزه‌ها آماده کمک‌رسانی به مردم مناطق محروم هستند تا مشکلات و دغدغه‌های نیازمندان به حدأقل برسد و بتوانند با مشکلات معیشتی تمامی نیاز‌های خود را برطرف‌سازی کنند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رسیدگی به محرومین و کمک به تامین جهیزیه اقشار کم درآمد و ساخت خانه محرومین پیش‌بینی شده است که با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی توسط بسیج سازندگی سپاه استان در دستور کار قرار گرفته که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.


محمدی‌اصل با اشاره به اجرای برنامه‌های پزشکی و درمانی در استان اردبیل نیز بیان کرد: با همکاری سپاه و بسیج در استان ۲۲ مرکز تجمیعی راه‌اندازی شده است که در ۱۴ مرکز بسیجیان با وزارت بهداشت به صورت مشترک کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند و در ۷ مراکز هم به صورت مستقل توسط بسیجیان کار واکسیناسیون انجام می‌گیرد.


وی گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان اردبیل نیز همانند استان‌های دیگر کشور کار شناسایی و پایش انجام شده و درصدد هستیم اجرای این طرح را با موفقیت در استان عمل کنیم که در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و امید می‌رود شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار