فرمانده پایگاه خطاپوش شرکت کلرپارس تبریز در گفت و گو با بسیج:

روحیه جهادی وجه تمایز بسیج با دیگر تشکل های مردمی است

تبریز- فرمانده پایگاه خطاپوش شرکت کلرپارس تبریز با اشاره به تفکر و روحیه جهادی بسیجیان، روحیه جهادی را وجه تمایز بسیج با دیگر تشکل های مردمی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۸۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

احد حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: همین روحیه قوت قلبی است تا در زمان های بحرانی بسیجیان کارهای سخت و دشوار را برعهده بگیرند تا بتوانند باری از دوش مردم بردارند.

وی با اشاره به کمک های مومنانه و نحوه تهیه و توزیع آن ها، بیان کرد: بسیجیان برای کمک به هم نوعان در تهیه این بسته ها با وجود برخی تنگناها و گاهی بی مهری ها باز مردم را از خود دانسته و برای رفع مشکل آن ها همه سختی ها را به جان می خرند و مناسبت هایی چون محرم و ... را بهترین فرصت برای ادای دین خود می دانند.

مدیر روابط عمومی کلرپارس تبریز نیز در ادامه این گفت و گو در دفتر خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی تفکر و روحیه بسیج را گره گشا خواند و گفت: امروز این روحیه و تفکر از طریق رسانه ها بیشتر نمود یافته است.

بالاگر افزود: توجه مسئولان به کارکرد اطلاع رسانی رسانه ها برای بازتاب خدمات مجموعه ها اهمیت زیادی دارد و ضرورت تعامل و هم افزایی آن ها را با رسانه ها برای نتایج مطلوب دوچندان می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار