خبرهای داغ:
تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ضمن تسلیت ایام اندوه بار آخر صفر المظفر، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را یکی از مهمترین مناسبت های انقلاب اسلامی خواند.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۱۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزاارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری در دومین جلسه اندیشه ورزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی استان افزود: روز 13 آبان به واسطه سه حادثه مهمی که در مقاطع تاریخی گوناگون رخ داده، از اهمیت ویژه ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است و زنده نگه داشتن این روز سرنوشت ساز، به روشنگری حقایق انقلاب اسلامی کمک فراوانی می نماید.
وی بر لزوم روزآمد کردن شکل و محتوای برنامه های مناسبتی تأکید و بیان کرد: پس از چهل سال از انقلاب اسلامی و در چله دوم انقلاب اسلامی انتظار می رود برنامه های مناسبتی و تبیینی نسبت به گذشته از محتوا و شکل جذاب تری برخوردار بوده و برای نسل جوان و نوجوان تاثیر گذاری مناسب و اقناعی داشته باشد.
حجت الاسلام اسکندری با بیان این نکته که برنامه های سنتی در حال حاضر جوابگوی ذائقه جوانان و نوجوانان و حتی نسل های ابتدایی انقلاب نیز نیست؛ بیان کرد: در تلاشیم با برگزاری منظم جلسات اندیشه ورزی و همچنین کارگروه تولید محتوا، برنامه پیش رو که 13 آبان می باشد را از لحاظ کیفی بهبود بخشیده و با توجه به اقتضائات و شرایط محلی، بومی سازی کنیم.

ارسال نظرات