خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه تویسرکان:

ورزشکاران با مرام و منش پهلوانی خود ادامه‌دهنده راه شهدا خواهند بود

تویسرکان-مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه تویسرکان گفت: ورزشکاران، نام‌آوران امروز و سربلندی کشورهستند و امروز این ورزشکاران هستند که با مرام و منش پهلوانی خود ادامه‌دهنده راه شهدا خواهند بود.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۴۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

ورزشکاران با مرام و منش پهلوانی خود ادامه‌دهنده راه شهدا خواهند بودسرهنگ سعید سوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگیو  ورزشی به همت بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه تویسرکان با همکاری تربیت بدنی سپاه ناحیه، اداره ورزش و جوانان و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرایی شد.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل دیدار جمعی از مربیان و ورزشکاران بسیجی با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج، کوهنوردی و پیاده‌روی بسیجیان، زیارت و عطرافشانی گلزار شهدا توسط بسیجیان ورزشکار و ورزشکاران بسیجی، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، حرکت کاروان دوچرخه سوار، شرکت ورزشکاران بسیجی در نماز جمعه و... بود.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه تویسرکان خاطرنشان کرد: حضور جوانان در عرصه ورزش با رویکرد ورزش های پهلوانی و دیگر نوع ورزش‌ها باعث افزایش روحیه ایثار و از خود گذشتگی و نیز تمرین در اطاعت پذیری و اخلاق‌مداری خواهد شد که این موضوع باعث تغییر در منش و راه زندگی جوانان در سنین بالاتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجاهدان و دلاورمندان هشت سال دفاع مقدس را قهرمان عصر خود می‌دانیم، گفت: دلیرمردان جبهه‌های دیروز، سرمشق غرورآفرینان ایران اسلامی هستند.

سوری تصریح کرد: ورزشکاران، نام‌آوران امروز و سربلندی کشورهستند و امروز این ورزشکاران هستند که با مرام و منش پهلوانی خود ادامه‌دهنده راه شهدا خواهند بود.

وی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان، افزود: امیدواریم این گونه فعالیت‌ها در بین جوانان بیشتر شود چراکه این جوان هستند که آینده کشور را رقم می‌زنند، پس چرا آینده کشور، آینده‌ای روشن و زنده ضمیر و پرتوان نباشد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار