خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه عاشورا:

مهمترین توصیه شهدا به مردم، پشتیبانی از ولایت فقیه است

تبریز- یکی از مسئولان سپاه عاشورا در یادواره شهدای کارمندی میانه گفت: مهمترین توصیه شهدا به مردم، پشتیبانی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۷۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی با تاکید بر لزوم استمرار راه شهدا و عمل به وصایای آن ها یادآور شد: دو کلیدواژه مهم و کلیدی در بیش از 90 درصد وصایای شهدا به چشم می خورد و آن دو واژه، خالی نکردن پشت ولایت و توصیه به عفاف و حجاب است.

   وی با بیان اینکه این تاکید نشانه میزان اهمیت این واژه ها در حفظ و صیانت از اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: باید کاملا هوشیار باشیم که امروز تمام تمرکز دشمن در تضعیف و از بین بردن میزان تبعیت و مطیع ولایت بودن، و میزان رعایت حجاب و عفت در بین زنان و مردان است.

   به همت حوزه شهید کلاهدوز سپاه میانه، یادواره شهدای کارمندی مجتمع فولاد میانه با عنوان "لاله های آسمانی" با حضور سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در بین بسیجیان مجتمع فولاد میانه در فاز دوم این مجتمع برگزار شد.

   در این مراسم از خانواده های شهدای شاغل در این مجموعه، تجلیل شد و در پایان از پلاک شهید نصب شده در مقابل نمازخانه فاز یک مجتمع به عنوان نمادی ماندگار از دوران دفاع مقدس، رونمایی شد.

   همچنین حسین ابوالقاسم زاده از جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم به خاطره گویی و مداحی پرداخته و نمایشگاهی با عنوان ادوات و تجهیزات نظامی در حاشیه  این یادواره به همت گردان امام حسین«ع» سپاه میانه دایر شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها