خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود ۶ هزار و ۸۷۹ فقره پرونده و محکومیت ۳ هزار میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی استان همدان طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۱۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
جریمه ۳ هزار میلیارد ریالی متخلفین در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، داریوش جودکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی فرصت طلبان، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۶ هزار و ۸۷۹ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: از مجموع پرونده‌ها، تعداد ۵ هزار و ۷۷۱ فقره در بخش کالا و خدمات، ۴۹۹ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۶۵۹ فقره در بخش بهداشت، دارو و درمان به تعزیرات حکومتی استان همدان ارسال شده که درصد عملکرد در حوزه کالاوخدمات ۱۰۳ درصد، در حوزه قاچاق کالا وارز ۹۵ درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان ۱۰۰ درصد ثبت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: با توجه به کاهش ۱۵ درصدی ورودی پرونده‌ها نسبت به ۶ ماهه اول سال ۹۹، میانگین زمان رسیدگی در پرونده‌های کالا و خدمات و بهداشت ۱۲ روز و در پرونده‌های قاچاق کالا وارز ۶۰ روز بوده است.

وی عنوان کرد: در مجموع متخلفین در این ۶ ماه به ۳ هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۳۱۶ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۷۳۳ ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

جودکی تصریح کرد: در این ۶ ماه از بین پروند‎ه‌های وارده یک هزار و ۴۳۸ فقره حاصل فعالیت ۳۱۷ اکیپ گشت مشترک با بازرسی یک هزار و ۷۳۵ واحد صنفی بوده و بیش از ۹۲ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره مربوط به گشت مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات